U svemiru nitko ne može čuti tvoj vrisak. Nakon gotovo četrdeset godina, te riječi još uvijek se poistovjećuju s neprestanom i zastrašujućom napetošću remek djela futurističkog horora Ridleyja Scotta – Alien. Otac tog legendarnog klasika vraća se ove godine svijetu koji je stvorio kako bi istražio njegove najmračnije kutke – u filmu ALIEN: SAVEZ, uzbudljivoj novoj pustolovini koja će pomaknuti granice horor žanra.

Na svemirskom brodu Savez vlada tišina. Njegova posada i preostalih 2000 putnika u dubokoj su hibernaciji, dok sintetički android Walter hoda sam po hodnicima pionirskog broda koji je krenuo prema udaljenom planetu Origae-6 gdje se, na drugom kraju galaksije, kolonisti nadaju uspostaviti novi dom čovječanstva. Tišinu će prekinuti obližnja eksplozija zvijezde koja će rasparati svemirska jedra Saveza, uzrokovati smrt desetaka putnika te skrenuti misiju s planirane rute.
Uskoro će preživjela posada ugledati planet koji se čini neotkrivenim i netaknutim rajem sa snježnim planinama i ogromnim drvećem. Planet je bliži od Origae-6 i mogao bi poslužiti kao njihov budući dom. Ono što otkriju je, međutim, mračni i smrtonosni svijet pun neočekivanih preokreta. Suočeni s velikom i nezamislivom prijetnjom, istraživači moraju pokušati pobjeći s planeta.
Deset godina nakon događaja iz filma Prometheus, ALIEN: SAVEZ vraća se počecima s jedinstvenom i užasavajućom pričom s puno pustolovina i čudovišnih novih stvorenja. S ovim šestim nastavkom vizionarski redatelj približio se razotkrivanju tajanstvenog porijekla majke svih vanzemaljaca, ubojitog Xenomorphaiz originalnog filma.
U filmu glume Michael Fassbender (Prometheus, 12 Years a Slave), Katherine Waterston (Steve Jobs, Inherent Vice), Billy Crudup (AlmostFamous, Mission: Impossible III), Danny McBride (Pineapple Express, Eastbound&Down) i Demián Bichir. Film je režirao Ridley Scott (TheMartian). Scenarij su napisali John Logan I Dante Harper, prema priči Jacka Paglenai Michaela Greena.Producenti su Ridley Scott, Mark Huffam, Michael Schaefer, David Gileri Walter Hill; distributer je 20thCentury Fox.

Opširnije...

Legendarni Stephen King je vjerojatno jedan od vrhunskih majstora horor romana, a prema njegovim knjigama snimaju se brojne serije, ali naravno i brojni horor filmovi. No, jeste se kada zapitali koje bi vam horor filmove preporučio taj horor genije kada bi mu postavili takvo jedno pitanje?
Mi jesmo, ali je i ekipa horor stranice Bloody Disgusting i odlučili su jednom za sva vremena riješiti tu dilemu i otkriti svojim čitateljima, a mi otkrivamo vama, koji su to filmovi koje morate pogledati, jer ako nečija riječ u horor žanru ima svoju težinu, onda je to svakako riječ kralja horor žanra, samog Stephena Kinga.

Opširnije...

U siječnju sljedeće godine u kina nam stiže posljednji dio filmske franšize koju smo pratili punih 15 godina na kino platnima diljem svijeta: RESIDENT EVIL: KONAČNO POGLAVLJE. Riječ je o šestom nastavku popularnog serijala snimljenog prema istoimenoj video igri koja se prvi puta pojavila 1996. godine, a koja je od tada doživjela pravu eksploziju ne samo u svijetu video igara, već i na ostalim medijima uključujući niz filmova, animiranih serijala, stripova, knjiga i novela.

Opširnije...

Zima je pravo vrijeme kada se možemo 'uvaliti' u krevet i prepustiti uživanju u nekim od odličnih serija koje su nam servirane na dlanu. Pickbox je odlično mjesto na kojem možete uživati u ogromnom broju sati super serija koje što osim gledate kada i gdje hoćete, gledate koliko puta vi hoćete.
Osim horor filmova koje možete naći na njihovoj platformi, imaju i odličnih serija koje i su SF žanra, ali imaju i poveznica s horor žanrom, pa bi bilo šteta iste ne preporučiti za gledanje i uživanje.

Opširnije...

Nova godina nam je pri samom kraju, a iza nas je mnoštvo dobrih, štoviše, odličnih serija koje svi rado pratimo. Iz godine u godinu, nove sezone se 'slažu', a vi se, kao i mi svrstavate u dvije grupe ljudi. One koji čekaju da se neka televizija smiluje i otkupi vašu omiljenu seriju pa ju napokon krene prikazivati ili ne želite biti jedni od takvih pa ste na druge načine došli do svoje omiljene serije. E tu upada odlična platforma Pickbox, koja za 'nekoliko kava' mjesečno nudi pregršt serija, ali i filmova i to sve dostupno na nekoliko uređaja i što je najbolje od svega, sve prevedeno i prilagođeno upravo vama, samim gledateljima. :)

Opširnije...

U susret novome nastavku horora Ouija 2: Origin of Evil (2016), vodimo vas kroz 'press' pregled svega što trebate znati o samome hororu, koji pred sam Halloween dolazi u naša kina, a u suradnji s Cinestarom, poklanjamo vam kinoulaznice - Više imate na samom članku, ali i na našoj facebook stranici, čiji ste sigurno fan! Ako niste, trk nas podržati i uloviti nagradne igre s kojima vas stalno iznenađujemo. :)

Ta ploča nikad nije bila samo obična igra.
Gledatelje u svijet duhova ovog Halloweena poziva Porijeklo zla: Prizivanje duhova, u novom zastrašujućem nastavku hita iz 2014. godine.
Mlada udovica Alice Zander (Elizabeth Reaser) pretvara se u Los Angelesu 1967. godine da je vidovnjakinja kako bi prehranila svoju obitelj. Slučajno u svoj dom unese pravo zlo, kad kupi Ouija ploču kako bi u svoje seanse unijela nešto autentičnosti.

Opširnije...